fredag den 14. september 2012

google docs

Har forsøgt mig med at overbevise mit halvårshold om at det er smart at bruge google docs ved gruppearbejde, det tog noget tid før alle fik deres gmail, men det gik. Bagefter fik grupperne oprettet hver et dokument som de delte med hinanden og mig. en enkelt gruppe fik dog besked på at der ikke var mere plads til at dele, når de forsøgte at sætte mailadresser på, det var ikke nogen superbruger, så jeg tror ikke der faktisk var tale om at al den gratis plads var brugt.  Hvad gør man i den situation?
Jeg omdirigerede til www.typewith.me som jeg plejer at bruge. Men vil gerne vide hvad jeg kan gøre i google docs.

Det der overbeviste dem, var at jeg havde brug for at kunne sige, de havde brugt google docs på dette kursus. Jeg håber selvfølgelig, de er mere overbevist, når jeg ser dem på tirsdag og de har skrevet samtidig i samme dokument.

1 kommentar:

  1. Hvordan er det gået?
    Det tekniske lyder mærkeligt men kan skyldes at mailadresserne er forkert skrevet ind eller forkert separeret?
    Typewithme er et glimrende program men så vidt jeg lige kan huske er det kun tekst der kan arbejdes med her hvorimod google docs kan stort set alt som i et almindeligt dokument. Så der er stor forskel på de to værktøjer.

    SvarSlet