torsdag den 20. september 2012

Socrative i Biologi



Hej alle

Jeg har prøvet at bruge socrative to gang på to forskellige biologi hold. Det har fungere rigtig godt, og kursisterne har syntes det var sjovt. 

Begge gange har programmet dog vist under live resultater, at alle har svaret rigtig på 8/8 spørgsmål. Når jeg så har hentet rapporten ned, så har de ikke svaret rigtig på alle spørgsmålene... Så går lidt det sjovt af det med, at man kan holde øje med, hvor mange rigtige de har hver især... 

Er der andre der har oplevet det?

Nanna

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke så godt, jeg vil også give mig i kast med at afprøve det inden længe

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad problemet er - men jeg vil tro at Rikke har et godt svar når vi ses til næste kursusgang. Det er dog rigtig godt at kursisterne har taget positivt imod programmet.

    SvarSlet